Grafické práce

Tvořím a upravuji grafické návrhy a podklady pro tisk i elektronická média se specializací na firemní propagaci. Vytvářím:

 

  • firemní loga, loga akcí, logomanuály
  • jednotný vizuální styl, hlavičkové papíry
  • vizitky, svatební oznámení
  • firemní časopisy, e-mailové newslettery
  • brožury, uživatelské příručky
  • reklamní poutače a bannery včetně flashových
  • reklamy pro časopisy a magazíny

Webdesign a tvorba webových stránek

Souběžně s tištěnou grafikou se zaměřuji na tvorbu internetových stránek. Kladu důraz na vysokou úroveň webdesignu, snadnou použitelnost a zamýšlený účel. Dokáži provést, nebo ve spolupráci s další firmou vytvářím:

 

  • jednoduché, firemní weby nebo osobní blogy postavené na CMS WordPress
  • firemní prezentace s vlastním CMS Uni 1.2 (ASP .NET)
  • pokročilé weby s napojením na ekonomický systém klienta (exporty dat)
  • webové portály na zakázku s CMS Uni 2.0 (ASP .NET)

Tvorba obsahu

Pokud jste se nechali zlákat myšlenkou vytvořit si vlastní webové stránky svépomocí skrze některou ze služeb nabízející stránky zdarma a do 5 minut, pravděpodobně brzy zjistíte, že i přes všechny možnosti redakčních systémů včetně WordPressu nebo Drupalu či Joomly, nejste vlastními silami schopni sestavit slušně vypadající stránky s hodnotným obsahem. A už vůbec ne za 5 minut. Důvod je jednoduchý – musíte mít základní vědomosti a znalosti každého tvůrce webových stránek.

Není to velká věda, ale než pochopíte souvislosti a zapamatujete si základní pravidla tvorby stránek, budete tomu muset věnovat čas. A pokud nemáte přirozený talent nebo grafické cítění, narazíte opět. Přednastavené grafické šablony vám odhadem v 99% nebudou vyhovovat, nebo budete chtít provést určité změny. Nemluvě o nutnosti ovládat některý z pokročilých grafických programů, pokud chcete použít vlastní a profesionálně vypadající obrázky. Další podstatnou částí slušné webové prezentace je její obsah. Ten je minimálně z poloviny stejně důležitý jako obal. Případy použití webových stránek jsou jedinečné, v zásadě se však řídí stejnými pravidly.

Mám dostatek zkušeností, abych zvládl udělat z polotovaru fungující web. Není důvod zoufat a litovat utracených peněz za doménu a webhosting. Zpravidla do dvou pracovních dní předám hotové, fungující webové stránky k zákazníkově spokojenosti. Veškeré potřebné informace a podklady obdržím od klientů telefonicky a e-mailem, není nutné se scházet osobně.

Copywriting – obsahový marketing a obchodní texty

Taktéž poskytuji služby v oblasti copywritingu, čili autorskému psaní se zaměřením na reklamní texty pro e-shopy, webové stránky a další média. V obchodním světě a v propagaci firmy, mají kvalitní texty větší šanci přesvědčit potencionálního zákazníka k objednávce služby nebo k nákupu zboží. Správně napsané texty jsou nezbytnou součástí úspěšného obchodu.